Det är typiskt i Sverige att reagera så här. Folkhälsoinstitutet, kan ju aldrig acceptera detta, eftersom deras uppgift är att avskräcka från alla former av alkohol. ( vanebildande )
Effekterna som vistats i denna studie fås genom antioxidanterna i det röda vinet. Ett flertal andra studier har visat samma sak tidigare. Skillnaden är, att nu har folk fått dricka tre månader i sträck, och noggrant kontrollerat avseende alla värden.
DE goda effekterna kan man få, och mera därtill av att äta extrakt av blåbär, om detta finns mängder av stora studier, och flera artiklar i aftonbladet dessutom. Jag är engagerad i just detta, eftersom blåbärsextraktet med komplettering av flera näringsämnnen har räddat min syn. Jag skulle blvit som mina föräldrar blind på äldre dar sas det, nu är min syn bättre, än för 20 år sedan. Mycket, för att jag började i ett tidigt skede, och syncellerna är i perfekt skick numera. Klarin Perfekt, är en kapsel med verkligen allt i ett. ( enkel att köpa mot faktura 14 dagar )
NI som inte vill dricka alkohol, men ändå få de skyddade effekterna i bättre form och kraftigare, kan själv läsa mera om innehållet i dessa, mycket bra mot synstörningar av alla slag, sköra blodkärl som i diabetikernas näthinnor t.ex. I Frankrike ges detta gratis till diabetikerna, för att minimera riskerna . I Tyskland till äldre mot demenssjukdomar, ( vidgar blodbanorna i hjärnan )
Här kommer en länk där ni kan läsa mera, den går till produktsidan där ni kan klicka på bipacksedeln:
http://aktivsyn.se/men_prod.html
Här finns en recension av samma produkt:
http://www.nyfikenvital.org/?q=node/2536
Länk till aftonbladets artikel: