Senast Skrivet

Slumpa en blogg
sidobild

Låta det vara

Mina inlägg försvinner ibland spårlöst från den här bloggen. Igår skrev jag om tänkaren Dominika Pezcynski och hennes syn på föräldraskap. inlägget försvann. Jag försökte återskapa det, men efter en stund kände jag att life is very short and there's no time for fuzzing and fighting, my friend. Jag tycker inte om mig själv när jag är arg. Jag blir ful då. Svullen i ansiktet, som en alkoholist och alldeles rödblossande på bröstet och jag kliar, kliar, kliar på bröstet och ibland kommer det blod. Kanske skulle man få ett utbrott. Skrika och riva ner en vas från hyllan där. Plocka ur disken medvetet bullersamt, drämma i skådörrar och kanske krossa en kaffekopp. Men det gör jag inte. Jag har inte fått ett enda raseriutbrott på sju års tid. Inte ett enda. Jag blir aldrig vansinnig. Jag undrar så om det är ett bekymmer man borde arbeta med eller bara låta det vara. Låta det vara. Okej. Men om jag någon gång skulle få ett utbrott, påminn mig om att om det är något som ska förstöras så är det den där fula Hydman-Wallin-låtsas-vasen i fönstret där, fy fan så ful den är. Det är en kissemisse målad på den, som stirrar på mig. STIRRA INTE PÅ MIG, vill jag ibland skrika. Men som sagt, jag gör inte det. Jag tänker det och så tar jag fram ostpopcornen och äter, äter, äter tills jag är gul ända upp på handleden. Och så vill jag slicka hela handen ren, som en jycke skulle gjort, men jag avstår.

68 kommentarer
My L
21 februari 2010, kl 17:44
Lustigt!
4
min blogg 4
21 februari 2010, kl 17:46
Censur av aftonbladet!
K
min blogg tussilago.blogg.se
21 februari 2010, kl 17:49
Nej, jag läste det inlägget, så en liten stund måste det ha varit på plats!
clara
21 februari 2010, kl 17:53
Dominika har ju sparat hela inlägget så du kan ju bara copypasta det!
Josefin
21 februari 2010, kl 18:03
Inlägget fanns där förut. Jag har också läst det.
Karin
21 februari 2010, kl 18:04
Det låter som du lider av snödepression. Prova att äta lite fler popcorn:)
sofie
21 februari 2010, kl 18:10
va??? ska du börja bli lika jävla konstig som Birro så drar jag.
Maria
21 februari 2010, kl 18:16
Konstigt, jag läste också inlägget. Censur?
Jessica L
21 februari 2010, kl 18:22
Jag läste inlägget - och såg ganska många kommentarer också så det försvann ju inte direkt på en gång. Du måste ju hunnit godkänna dem.
Catarina
21 februari 2010, kl 18:26
Om du lägger till din egen blogg i en rss-läsare slipper du bli av med inlägg.

"Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen."
Maja
21 februari 2010, kl 18:29
NEJ, Jag vill ju läsa vad du har att säga om henne! Åh, kan du inte skriva om det?
Tchock
21 februari 2010, kl 18:30
Jag läser din blogg via RSS på min mail och där ligger din text som försvann.
Om du vill ha den menar jag
Stina
21 februari 2010, kl 18:40
Fantastiskt vad du kan använda orden rätt Schulman, gillar dig skarpt!!Å det där med att få raseriutbrott, det kan kännas skönt i stundens hetta(...) men har egentligen ingen vettig betydelse i efterhand har jag märkt. Så fortsätt "stay cool" i ord såsom handling. Allt gott!!
Markus
21 februari 2010, kl 18:41
Det ligger kvar i min RSS-läsare, så texten är inte helt försvunnen, om du känner att du vill ha den :)
GuggeFire
21 februari 2010, kl 18:41
Ok, kanske är AB som censurerar... fattar inte varför de skulle röra just inlägget om Dominika...

Förr i tiden kastade jag också saker omkring mig, men min terapeut har hjälpt mig att
inte låta irritationen gå så långt. Man måste förstöra snöbollen innan den rullar sig
alltför stor nedför backen och blir ostoppbar. Det får aldrig gå så långt. Tänk på att
du har en liten flicka som kommer att bli ärrad för livet om du går omkring och slår
sönder t.ex. vaser...!!

Jag vill också veta om det är skadligt för hälsan att aldrig få utbrott. Svaret är kanske
att det är mest hälsosamt att inte bli irriterad över alla småsaker omkring sig. Att finna
ett inre lugn är kanske det bästa, vad vet jag...
weronica
21 februari 2010, kl 18:43
Varför inte bara kopiera texten tills du ser att den sitter? Saves a lot of negative energy...
Basen
21 februari 2010, kl 18:57
Här är inlägget:

"Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen."
Kajsa
21 februari 2010, kl 19:02
Synd, det var ett bra inlägg! Jag hann läsa det... Tyckte Aftonbladet att det var personangrepp månntro? Jag tyckte bara det var sanning. Hon är tokig den där Dominika!
Maja
21 februari 2010, kl 19:03
suck... du är bara för mycket...
Henning
21 februari 2010, kl 19:03
Här är ditt inlägg, det sparades i min RSS-läsare:
Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn.  Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen.
Kajsa
21 februari 2010, kl 19:04
Synd, det var ett bra inlägg! Jag hann läsa det... Tyckte Aftonbladet att det var personangrepp månntro? Jag tyckte bara det var sanning. Hon är tokig den där Dominika!
Jennifer - i en annan del av Alingsås
min blogg http://www.firejennifer.com
21 februari 2010, kl 19:04
Hahahhaha! Du är ju inte klok Alex ;)
Annika
21 februari 2010, kl 19:04
Jag hann lyckligtvis läsa det & tyckte att det var en ovanligt vettig tanke! Från dig då alltså, inte frk Pezcynski......
21 februari 2010, kl 19:05
Här är ditt inlägg, Alex:

Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen.
coco
21 februari 2010, kl 19:05
Va? Jag läste det och om det är till någon tröst så var det bra och vi verkar ha varit några som sett det.
Josefina
min blogg http://halksocka.blogspot.com/
21 februari 2010, kl 19:09
Jag läste det också. Intressant förövrigt. Synd att det försvann.
Sweden's Ford Fairlane
min blogg http://www.sanskrit.se/blog
21 februari 2010, kl 19:20
Det finns kvar om man använder sig av Googles RSS-läsare - så varsågod:

Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen.
abbi
21 februari 2010, kl 19:24
Så här skrev du:

"Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.
Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.
Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen. "

Enligt Dominikas blogg så var det det som stod i ditt inlägg som "försvann".
Anna Benner
min blogg http://mama-aya.blogspot.com/
21 februari 2010, kl 19:24
Seriost.

Textfil. en .txt, skriv inlaggen dar pa din laptop, spara. Lagg upp inlagget pa aftonbladet.. forsvinner det har du alltid en back-up, rinse and repeat.
Carro
21 februari 2010, kl 19:37
Vi var flera som läste det, och höll med. Väl rutet.
daniel
21 februari 2010, kl 19:43
min rss-läsare fångade upp det, så någon kanske tog bort det..

"Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen."
Carolina
min blogg possum.blogg.se
21 februari 2010, kl 19:46
Det måste vara de svenska generna. Du vet, de där generna som gör så att man inte reagerar och blir upprörd när något är fel och gör en så lugn. ;)
RIlle
21 februari 2010, kl 19:57
Jag hann också läsa de en stund
jonathan
21 februari 2010, kl 19:59
Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen.
Newyorkmamman
21 februari 2010, kl 20:01
Vad synd att det försvann för det var väldigt bra. Jag tycker du är klok Alex.
jaszo
21 februari 2010, kl 20:02
jag läste inlägget och tyckte de var klockers
Jenny
21 februari 2010, kl 20:08
"Som en jycke", haha, klockrent! *igenkänning*
F
21 februari 2010, kl 20:11
hon har lagt ut det på sin blogg.
Therese!
21 februari 2010, kl 20:12
Jag läste inlägget så det fanns där en stund.. Var det nån som inte gillade vad du skrivit möjligen?
Milla
21 februari 2010, kl 20:13
Vada bara försvinna?! Jag tror dig inte..
Ladida
21 februari 2010, kl 20:18
Jag hann läsa inlägget. Så du har nog blivit censurerad... Om så är fallet tycker jag att du ska ställa till med "satan och helvete".
------
21 februari 2010, kl 20:20
Jag läste också inlägget.Få raseriutbrott,,,låt det vara.Sova är bra,då blir man glad m.m.Kunna meditation och Yoga är bra när tålamodet frestas på .Lyfta sängar ,förstöra porslin m.m. ingen bra ide.Förr sade man alltid att ; gå ut och hugg ved,så går det över.Att yoga en runda kanske är bra.Endel väver och knypplar av sig sin frustration.
J
21 februari 2010, kl 20:30
jag läste det!
Marre
21 februari 2010, kl 20:30
Jag läste inlägget om Dominika. Det märkliga var att jag inte såg inlägget via datorn utan bara i min iPhone. Det skiljer sig ganska ofta och är säkert ett tekniskt problem som aftonbladet har.
Lisa
min blogg http://www.lisabogren.se
21 februari 2010, kl 20:35
Jag läste det också! Hoppas inte att det var censur, utan att man kan skylla på tekniken..
Lisa
21 februari 2010, kl 20:46
Stackare. Du verkar ha lite ätstörningar istället för raseriutbrott.
Kan du inte skriva oftare, jag har så himla tråkigt.
Birgitta
21 februari 2010, kl 21:05
Tur att det finns personer som har helt andra åsikter än denna Dominika.
T ex Louise Hallin!!
Hon har fått tidningen Världen idags familjepris 2009. Hon anser att barn skall inte vara på dagis för två års ålder.
Hon säger också, citat "Om man skickar spädbarn till dagis går det inte för föräldrarna att knyta an till barnet, vilket är viktigt. Det är absurt att mammor ska ut i produktionen efter sex månader. Det är skadligt och bara ett resultat av politiska idéer, då ekonomin styr fertiliteten i det här landet." slut citat.
Denna Dominika gör tydligen vad som helst för att få uppmärksamhet i media, synd om henne med sådana åsikter.
21 februari 2010, kl 21:19
Jeg leste det også!
Saga
21 februari 2010, kl 21:20
Det är verkligen fasansfulla grejer den där Hydman gör... och bara låtsasintellektuella köper dem!
Caroline
21 februari 2010, kl 21:21
Jag hann läsa det iaf. Det var riktigt bra och provocerande för vissa. Det fanns mao en anledning för dem att plocka bort det.
Tobbe
21 februari 2010, kl 21:53
Det hamnade i min reader iaf, se nedan. Bra inlägg f ö. Som vanligt.

Det duger inte, Dominika

av Alex Schulman

Dominika Pezcynski skriver om sin mammaledighet. Hon berättar att höll hon på “att dö av tristess” när hon blev mamma, så hon återgick till jobbet efter två veckor.

Det som stör mig mest är inte det faktum att hon återgick till jobbet efter bara två veckor. Jag skiter väl i Dominika Pezcynski. Det som verkligen stör mig är att hon går ut och berättar om det här. Hon inte bara berättar om det – hon skryter om det. Hon koketterar med sin egen kärlekslöshet mot sitt barn. Jag finner det sorgligt.

Dessutom uppmanar hon nu andra mödrar att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt, för att inte halka efter i jobb och karriär. Hon säger att sex månader är max-tiden – sen ska barnen in på dagis. Möjligen är hon dum i huvudet. Eller så vill hon provocera, skapa lite liv. Men det duger inte, Dominika. Den här typen av trams kan man hålla på med när man är nitton år. Men inte Dominika, vuxna damen.
Kakan
21 februari 2010, kl 22:05
Tesla! Det var år och dagar sedan!
21 februari 2010, kl 22:07
jag läste det då iallafall
Cool pappa
21 februari 2010, kl 22:14
Det där med coolapappor.se och Martin Melin. Jag vet inte jag... Först startar han sajten, biktar sig om att han varit en dålig pappa men nu är sååå mycket bättre, berättar hur en "cool pappa" ska vara etc. Sen åker han till Thailand jättelänge med bara ett av sina barn. Usch, vad det stinker. Snälla Alex, skriv en krönika...
Therese
21 februari 2010, kl 22:14
Men alex, kom igen.. såhär lätt blir det inte att bli av med kritikerna. Du skrev inte dåligt om Dominika och nu är inlägget "borta". Nåväl, om så är fallet får du ändå vara beredd att ta kritiken som kommer med inlägget du valde att publicera. Tycker det är så klockrent vad bloggkommentatorerna skrev om det. Begrunda och läs

http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/2010/02/21/mycket-intressant/#comments
Kattis
21 februari 2010, kl 22:18
Hoppas ni fattar vinken om att han blir censurerad av Aftonbladet emellanåt ;)
Aggie
21 februari 2010, kl 22:24
Jag läste det också. För sedan var jag inne och kollade på hennes blogg där hon skrivit det. Så en stund måste det ha legat upp. Skaffa dig en helt egen blogg, så ingen kan censurera dig!
mia
21 februari 2010, kl 22:35
hihi - var hon for vass>>?? hahaha - shulman AGD!
Eva Brick
21 februari 2010, kl 22:46
I din ålder är det inte ovanligt med raseriutbrott....om du får ett, är det ett tecken på ungdom¨! Heta blossar känslorna fram till de 50, då man är tvungen att lugna ner sig, Man har märkt att det liksom inte tjänar något till att välta bokhyllor och krossa de bästa vinglasen i vasken.....

Så länge man är arg är man ung, läste jag någonstans !

Been there done that.

mvh
tant Eva

ps. är inte hydman-wallien lika överskattat som svenskt tenn ???
Moa
21 februari 2010, kl 23:02
Alex!!! Du e grym! Tack för en kul show! När jag drabbas av min insomnia på nätterna så kollar jag avsnitt efter avsnitt på webben...Be Marcus prata lite mer om Bruce Springsteen my hero...
TACK för ett grymt bra jobb!!!/ Moa
Ben Sobel
21 februari 2010, kl 23:34
Hade en diskussion med min mor igår där hon berättade precis om det du skriver för hon blir heller aldrig arg och typ kastar tallrikar i golvet.
Hon tycker det är ett primitivt beteende att skrika och göra såna känsloyttringar utåt och tar dom väl inåt istället,liksom som att det är obegåvat att lakka ur och det är det ju på sätt och vis :)
När ord inte räcker till så slåss man sägs det ju,och det betyder ju att om man slåss så hade man inte ord som räckte till vilket i sin tur visar att du är typ obegåvad.
Samtidigt dras ju tjejer alltid till killar som slåss. Konstigt det där!
Vi som slogs mest av alla i skolan fick alltid dom finaste tjejerna.

Läste det du skrev och tänkte för mig själv att hoppas han har mycket på fötterna för det är en jävligt grov sak att anklaga någon för.
Fast jag håller dock med till hundra procent i vad du skrev.
Tror du hade kunnat ge dig på vad och vem som helst,hela inlägget kändes mer som en känsloyttring och frågan du måste ställa dig är att vill du ha internet som din ventil?
Och är det en bra ventil?

Men ibland måste man spåra ur lite från mönstret man försöker leva efter.
Tror det är en mänsklig drift att göra det och det är en kraft som är svår att styra ibland.
Det är då man helt sonika åker till Kiruna och är otrogen på fyllan med med någon lokal blondin med stora pattar eller nåt åt det hållet.
Fast allt egentligen är helt perfekt i sitt liv.
Nästa dag vaknar man upp och tänker vart fan är man?
Som att man inte styrt sig själv dit.

Du är jagad av dig själv!
En människas styrka kan ju bli dens svaghet ibland.
Du lakkar väl ur som alla andra fast då med pennan som vapen.
Du går bärsärk som en främlingslegionär på ecstacy :)

"Success is a journey, not a destination"
Frk Svensson
min blogg http://frksvensson.blogspot.com/
22 februari 2010, kl 00:09
Haha den där vasen kanske du bör kasta även om du inte får utbrott ;-) Den verkar stära dig uppenbarligen och energitjuvar (även döda ting) ska bort från ens liv!
Håller med dig om att det är SJUKT att gå ut och UPPMANA andra att gå tillbaka till jobbet så fort som möjligt. Tiden med ditt barn kommer ju ALDRIG tillbaka!
amanda
min blogg http://amandahildur.blogg.se
22 februari 2010, kl 10:10
haha skönt att tre miljoner läsare har skrutit med sina rss-läsare och copy pasteat inlägget. räckte med en gång kanske?
GuggeFire
22 februari 2010, kl 11:21
man kanske skulle åka till affären och köpa en sån däringa rss-avläsare...
Vad kostar de i runda slängar?
Anki
22 februari 2010, kl 12:51
Tråkigt att bara det inlägg Alex skrev upprepas nu. Nu får bara Alex åsikt synas, men alla som INTE tyckte som honom och som tog sig tid att kommentera, det har försvunnit...
anna
22 februari 2010, kl 12:55
Jag tycker inte heller om dig när du blir arg. Du blir en hatisk människa då. Och då blir jag ledsen för jag tycker inte om hat. Jag tycker du ska hålla dig till att skriva fantastiskt bra utan att hata andra männisor.
22 februari 2010, kl 20:58
Visserligen försvann inlägget men jag har nog aldrig läst ett inlägg av Alex Schulman så många ggr som detta försvunna:-))))
Kommentarerna i Dominikas blogg var åxå iskalla......som hon själv verkar vara.Mamma är nog inte hennes grej
23 februari 2010, kl 19:53
VAD HÄNDE FÖR 7 ÅR SEDAN? Eftersom att du inte haft ett raseriutbrott på 7 år? Spänki!
Skriv en kommentar     ( Logga in )
Namn
E-post
Sajt/blogg
Kommentar
Fyll i texten som syns i bilden ovan
Ägaren till den här bloggen har valt att godkänna kommentarer innan de visas. Din kommentar kommer därför inte synas förrän den har godkänts av bloggägaren.

Senaste blogginläggen

Senast kommenterade


Chefredaktör och ansvarig utgivare: Jan Helin

Vd: Anna Settman

Stf ansvarig utgivare: Lena Mellin

Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm

Org.nr: 556100-1123 Momsregistreringsnr: SE 556199-112301

Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se

Sveriges mest engagerande tidning - 2,5 miljoner läsare varje dag!

Aftonbladet Plus kundcenterE-post

Close